photo f6d7aa74-a1a6-49b8-8d7f-bdab144417b6_zps0e11339d.jpg
Time changes everything, even you and I have changed

*NuR HaNa
910823
UNITEN student (BBA HR)
 photo cea30b0d-2619-4d62-a7e5-0d52b6a4eeea_zpsa23ef548.jpg
family
 photo 1d6ebc21-34b9-4bc7-8857-272b45752626_zps1cf079da.jpg
dearest roommies
 photo 1395570846670_zps15311158.jpg
friends

I really wonder how you feel on these nights so alone

Faahanie Eton

Template by Elle @ satellit-e.bs.com
Banners: reviviscent
Others: (1 | 2)


“life will be better in spring”
October 2011 November 2011 December 2011 January 2012 February 2012 March 2012 April 2012 May 2012 June 2012 July 2012 August 2012 January 2013 February 2013 July 2013 September 2013 October 2013 November 2013 December 2013 January 2014 March 2014 April 2014 May 2014 June 2014

Nak Tengok.Nak Tengok~!
Thursday, November 17, 2011 || 7:38 AM


Aq rasa aq dh post dah sblum nie ttg nk tgk filem nie...(mcm dah btak sgt kan nk tgk citer nie..?)bhahahaha.biarlah..dah namanyer pun giler novel.nie plak novel pertama yg aq bce smpai la aq jdi penggila novel..giler ke ape x tgk citer nie...haish..~!mmg x sbr2 nk tgk.smpai siap post kt fb lgi tuk tnye spe yg nk tmankan aq g tgk wayang..yg bgi respons pun adk angkt aq jer...dy leh g awal..cme kna tggu lagi sorg laa...yg lgi sorg hbis 14 Dis...so,ombak rindu.....tggu aq yea..?yea..?for those yg x tau citer nie ttg pe..?nie aq tnjuk skit sinopsis citer nie.tp asanyer kt movie msti ada perubahan skit dripada novel.mcm LBS.

Filem Ombak Rindu hasil karya novelis Fauziah Ashaari, Izzah, gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Isteri Taha cukup tidak senang dengan kehadiran Izzah dan menuduh Izzah membawa bala dalam keluarga mereka.

Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam. Izzah terpaksa mengikut kehendak ayah saudaranya walaupun hatinya meronta.

Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz. Hariz sanggup 'membeli' Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.

Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.

Kehadiran Mila Amylia, anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?